NAŠE SLUŽBY

DAŇOVÉ PORADENSTVÍ

 

Společnost BORIS GNOTH TAX, s.r.o. představuje tým zkušených a vysoce kvalifikovaných daňových poradců, kteří poskytují svým klientům daňové poradenství v následujících oblastech:

 

  • Daň z příjmů právnických osob

  • Daň z příjmů fyzických osob

  • Daň z přidané hodnoty

  • Daň z nemovitých věcí

  • Daň z nabytí nemovitých věcí

  • Spotřební daně

  • Mezinárodní zdanění

  • Zdanění expatů

  • Vysílání zaměstnanců

  • Daňové kontroly

  • Daňové due diligence

  • Oblast fúzí a akvizic (M&A)

 

Naši odborníci manažersky působili v mezinárodních poradenských společnostech z tzv. „Big 4“ a mají mnoholeté zkušenosti s poskytováním daňového poradenství jak pro nadnárodní korporace, tak i pro menší české společnosti s lokálním záběrem.

 

Protože s našimi klienty chceme spolupracovat dlouhodobě, v rámci poskytovaného poradenství nehledáme krátkodobá řešení, ale nabízíme komplexní řešení jejich situace respektující právní a komerční aspekty celé transakce.

 

Při naší práce se řídíme následujícími pravidly:

 

  • S našimi klienty chceme spolupracovat na dlouhodobé bázi;

  • Snažíme se, aby spolupráce byla oboustranně výhodná a upřednostňujeme „win-win“ řešení;

  • Fakturace naší odměny je maximálně transparentní.

Pokud si chcete sjednat nezávaznou schůzku a osobně prodiskutovat rozsah požadovaného poradenství, kontaktujte nás.

VEDENÍ ÚČETNICTVÍ

 

Společnost BORIS GNOTH BPO, s.r.o. poskytuje svým klientům následující služby:

  • Externí komplexní zpracování účetnictví

  • Komplexní zpracování účetnictví  klienta v jeho prostorech bez převozu účetních dokladů

  • Zpracování dílčích oblastí účetnictví (např. dlouhodobý majetek, vyúčtování cestovních náhrad služebních cest, odsouhlasení pohledávek a závazků k rozvahovému dni, vystavování faktur …)

  • Zpracování účetní závěrky

  • Překlad účetní závěrky do anglického jazyka

  • Nastavení komplexních účetních procesů u klienta

  • Metodická podpora, tvorba směrnic a průběžné účetní poradenství

  • Poskytnutí externího účetního po požadovanou dobu (temporary staffing)

 

Zpracovávané účetnictví vedeme v souladu s platnou legislativou; neobvyklé účetní případy konzultujeme s externími nezávislými auditory a poté společně s klientem volíme nejvhodnější řešení celé situace.

Naši účetní odborníci mají dlouhodobou praxi v oboru a rovněž aktivně působí jako externí lektoři pro prestižní vzdělávací agentury.

Pokud si chcete sjednat nezávaznou schůzku a osobně prodiskutovat rozsah požadovaného poradenství, kontaktujte nás.​

ZPRACOVÁNÍ MEZD

 

Společnost BORIS GNOTH BPO, s.r.o. zajišťuje pro své klienty dodavatelským způsobem komplexní vedení mzdové agendy, která zahrnuje:

 

  • Přihlášky a odhlášky zaměstnanců na příslušné instituce (ZP, SSZ, atd.)

  • Pomoc při kompletaci podkladů pro zpracování mezd

  • Samotné zpracování mezd (všechny druhy pracovních poměrů a úvazků), včetně

    • Výpočtu záloh na daň z příjmů fyzických osob ze závislé činnosti a funkčních požitků

    • Výpočtu povinných odvodů na veřejné zdravotní pojištění a na sociální zabezpečení

    • Výpočtu hrubé mzdy z čisté mzdy („gross up“)

    • Přípravy podkladů pro zaúčtování mezd

    • Úhrady mezd a povinných odvodů prostřednictvím internetového bankovnictví

    • Přípravy a rozesílání výplatních pásek dle požadavků klienta

    • Přípravy povinných přehledů pro zdravotní pojišťovny a správy sociálního zabezpečení

    • Přípravy přehledu mezd podle požadavků klienta

  • Zpracování, distribuce a archivace veškerých mzdových výstupů

  • Export dat do účetnictví

  • Zpracování ročního zúčtování daně

  • Komunikace se státními úřady prostřednictvím plné moci

 

Pokud si chcete sjednat nezávaznou schůzku a osobně prodiskutovat rozsah požadovaného poradenství, kontaktujte nás.

TEMPORARY STAFFING

 

Společnost BORIS GNOTH BPO, s.r.o. dokáže svým klientům zajistit krátkodobou nebo dlouhodobou náhradu chybějícího zaměstnance (např. z důvodu náhlé nebo dlouhodobé nemoci, záskoku na mateřskou dovolenou, ze závažných osobních důvodů, apod.).

 

Specializujeme se na temporary staffing v rámci následujících ekonomických profesí:

  • Fakturantky

  • Junior účetní

  • Hlavní účetní

  • Asistenty daňového poradce

  • Daňové poradce

  • Specialisty na kontroling

V případě temporary staffing jsou poskytnutí zaměstnanci u nás v pracovním poměru a s klientem je uzavřena smlouva o poskytnutí odborného poradenství.

 

Pokud si chcete sjednat nezávaznou schůzku a osobně prodiskutovat rozsah požadovaného poradenství, kontaktujte nás.​​